Σκεπτόμενη, αντί επιλόγου, τη λέξη "διδασκαλία", μου γεννήθηκε μια σειρά από ερωτήματα. Πόσο εύκολο - δύσκολο είναι το επάγγελμα ενός διδάσκοντα; Πώς βρίσκει το ενδιαφέρον για το έργο του, πώς θέτει προσωπικούς στόχους και πώς εκτιμά ο ίδιος ότι τους κάλυψε; Είναι τόσο προσωπικό το έργο ενός διδάσκοντα εν τέλει; Μπορεί η ίδια ανθρώπινη ανάγκη να βρίσκεται πάντα κρυμμένη μέσα σε μια διδακτική ώρα απ’ άκρη σ’ άκρη αυτού του πλανήτη, αυτή της επικοινωνίας; Η επικοινωνία σε ποικίλες διαστάσεις, ή δίπολα όπως θα έλεγα εγώ, όπως διδάσκων-διδασκόμενος, γνώση-άγνοια, έσω-έξω κόσμος, νέα-έμπειρη γενιά, παρόν-μέλλον.
(Βεατρίκη Καπνίση, απόσπασμα εργασίας για το Εργαστήριο Ανθρωπιστικών Σπουδών)
πριν από 2 χρόνια. 16:06:32, 03-12-2022.