Ολοκληρωμένος σχεδιασμός ενός έργου, κατά προτίμηση υφιστάμενου, από ομάδες 5 φοιτητών/ομάδα. Το θέμα επιλέγεται ανάλογα με την κατεύθυνση των φοιτητών και επιβλέπεται από ένα μέλος ΔΕΠ, μέσω εβδομαδιαίων συναντήσεων οι οποίες αντικαθιστούν τη διδασκαλία. Στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου θέματος μορφώνεται το έργο, μοντελοποιείται σε κατάλληλο λογισμικό Η/Υ ή σε συμβατικό μοντέλο υπολογισμών, διαστασιολογείται και παράγονται σχέδια, τεχνική έκθεση και τεύχη υπολογισμών.
# | Τίτλος | Διδακτέα Ύλη | Ώρες |
---|---|---|---|
1 | Εισαγωγή | Παρουσίαση δομής-διάρθρωση μαθήματος. Ορισμός ομάδων, επιλογή θέματος (από τράπεζα θεμάτων) και επιβλέποντος μέλους ΔΕΠ (1 ομάδα/μέλος ΔΕΠ, εάν απαιτείται υποστήριξη και από άλλο μέλος ΔΕΠ αυτό θα γίνεται με πρωτοβουλία του επιβλέποντος). | 1Χ3=3 |
2 | Διεξαγωγή θέματος | Περιγραφή έργου. Διάταξη επιμέρους έργων, υγειονολογικοί υπολογισμοί (αν απαιτούνται), υδραυλική μελέτη, τεχνολογικές επιλογές. Υδραυλικοί και υγειονολογικοί υπολογισμοί με χρήση μοντέλου Η/Υ ή συμβατικών υπολογισμών. Διαστασιολόγηση. Διαμόρφωση γενικής διάταξης έργου. Τεχνική έκθεση. Τεύχος υπολογισμών. Σχέδια σε ηλεκτρονική μορφή. | 11x3 = 33 |
3 | Παρουσίαση | Παρουσίαση θέματος σε PowerPoint | 1Χ3=3 |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Μέθοδοι Διδασκαλίας | Εβδομαδιαίες συναντήσεις με το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ σε σταθερή ημέρα και ώρα. |
---|---|
Μέσα διδασκαλίας | Συναντήσεις με το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ. |
Χρήση ΗΥ και προγραμμάτων | Ναι, ανάλογα με τον τύπο του έργου. |
Θέματα (εργασίες και τεχνικές εκθέσεις) | Ναι. |
Παρουσιάσεις φοιτητών | Ναι. |