Ολοκληρωμένος σχεδιασμός ενός έργου, κατά προτίμηση υφιστάμενου, από μια ομάδα 5 φοιτητών. Το θέμα επιλέγεται ανάλογα με την κατεύθυνση των φοιτητών και επιβλέπεται από ένα μέλος ΔΕΠ, μέσω εβδομαδιαίων συναντήσεων οι οποίες αντικαθιστούν τη διδασκαλία. Στα πλαίσια του ολοκληρωμένου θέματος μορφώνεται το έργο, διαστασιολογείται και παράγονται σχέδια, τεχνική έκθεση και τεύχη υπολογισμών.
# | Τίτλος | Διδακτέα Ύλη | Ώρες |
---|---|---|---|
1 | Εισαγωγή | Παρουσίαση δομής-διάρθρωση μαθήματος. Ορισμός ομάδων, επιλογή θέματος (από τράπεζα θεμάτων) και επιβλέποντος μέλους ΔΕΠ (1 ομάδα/μέλος ΔΕΠ, εάν απαιτείται υποστήριξη και από άλλο μέλος ΔΕΠ αυτό θα γίνεται με πρωτοβουλία του επιβλέποντος). | 1Χ3=3 |
2 | Διεξαγωγή θέματος | Προσδιορισμός του έργου που θα μελετηθεί. Καθορισμός των περιεχομένων της εργασίας. Περιγραφή της μεθοδολογίας που θα ακολουθηθεί. Μοντελοποίηση- Διάκριση τύπου μελέτης: προμελέτη-οριστική. Διαστασιολόγηση. Τεχνική έκθεση. Τεύχος υπολογισμών. Σχέδια σε ηλεκτρονική μορφή. Κατασκευαστικά θέματα. Προγραμματισμός. Κοστολόγηση. Νομικά Θέματα. | 11x3 = 33 |
3 | Παρουσίαση | Παρουσίαση θέματος σε PowerPoint | 1Χ3=3 |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
Μέθοδοι Διδασκαλίας | Εβδομαδιαίες συναντήσεις με το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ σε σταθερή ημέρα και ώρα. |
---|---|
Μέσα διδασκαλίας | Εβδομαδιαίες συναντήσεις με το επιβλέπον μέλος ΔΕΠ σε σταθερή ημέρα και ώρα. |
Χρήση ΗΥ και προγραμμάτων | Ναι, ανάλογα με τον τύπο του έργου. |
Θέματα (εργασίες και τεχνικές εκθέσεις) | Ναι. |
Παρουσιάσεις φοιτητών | Ναι. |